MODRA STIJENA

Ulica kralja Zvonimira 28, 21260, Imotski, Hrvatska
Aktivan
OIB 81676073760
MBS 060441627
Datum osnivanja 21.01.2022.

Osnovne informacije

Naziv
MODRA STIJENA d.o.o. za trgovinu i usluge
MBS
060441627
OIB
81676073760
Datum osnivanja
21.01.2022.
NKD
G46900 - Nespecijalizirana trgovina na veliko;
Registarsko tijelo
Trgovački sud u Splitu
MB DZS
05532329

Kontakti

tel
021842474

Prethodne adrese tvrtke

Adresa od do
Ulica kralja Zvonimira 28 03.02.2025. -
Ul. kralja Zvonimira 28, 21260 Imotski od osnivanja 03.02.2025.

Tvrtke na istoj adresi

Ulica kralja Zvonimira 28, 21260, Imotski, Hrvatska
Naziv OIB Vlasnik
TEREZA GRADNJA d.o.o. 03352318364 Ivan Duspara
Smart & Simple, obrt za računalne usluge, vl. Magdalena Gudelj, Imotski, Ul. Kralja Zvonimira 28 48027866086 GUDELJ MAGDALENA
REMANEO, d.o.o. 39773423592 REMIKO D.O.O. za proizvodnju i trgovinu Posušje, Bosna i Hercegovina, Broj iz registra: 6401001911, Naziv registra: sudski registar, Nadležno tijelo: Općinski sud Široki Brijeg
AUTOMATION SOFTWARE ENGINEERING d.o.o. 28873459498 DALIA ĐOGIĆ
MARK PRINT d.o.o. 09517346660 Marko Bošnjak
Kamen Rujan d.o.o. 27737956116 Ante Ivanković
C.H.S.-COMPANY, d.o.o. 05135464574 Paško Jukić

Informacije iz registra

Temeljni kapital
20.000,00
Pravni oblik
društvo s ograničenom odgovornošću
Djelatnost
kupnja i prodaja robe
obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu
pružanje usluga u trgovini
zastupanje inozemnih tvrtki
usluge informacijskog društva
rezanje, oblikovanje i obrada kamena
postavljanje i ugradnja kamena
istraživanje i eksploatacija mineralnih sirovina
proizvodnja proizvoda od betona, gipsa (sadre) i umjetnog kamena
projektiranje i građenje građevina te stručni nadzor građenja
energetsko certificiranje, energetski pregled zgrade i redoviti pregled sustava grijanja i sustava hlađenja ili klimatizacije u zgradi
stručni poslovi prostornog uređenja
djelatnosti prostornog uređenja i gradnje
izvođenje građevinskih iskopa i raščišćavanje gradilišta
uklanjanje građevina i pripremni radovi na gradilištu
rekonstrukcija (izvođenje radova na postojećoj građevini, adaptacija, nadogradnja, sanacija)
popravljanje i održavanje instalacja za struju, vodu, plin, grijanje, ventilaciju i hlađenje
izolacijski radovi
fasadni i štukatorski radovi
ugradnja stolarije
postavljanje podnih i zidnih obloga
soboslikarski i staklarski radovi
izvođenje investicijskih radova u inozemstvu i ustupanje investicijskih radova stranoj pravnoj osobi
proizvodnja, ugradnja, popravak i održavanje građevinske, drvene i PVC stolarije
iznajmljivanje strojeva i opreme sa rukovateljem
iznajmljivanje strojeva i opreme, bez rukovatelja i predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo
posredovanje u prometu nekretnina
poslovanje nekretninama
poslovi upravljanja nekretninom i održavanje nekretnina
djelatnost iznajmljivanja i posredovanja u iznajmljivanju vozila (rent-a-car usluge svih vrsta)
javni prijevoz putnika u unutarnjem cestovnom prometu
javni prijevoz tereta u unutarnjem cestovnom prometu
javni prijevoz putnika u međunarodnom cestovnom prometu
javni prijevoz tereta u međunarodnom cestovnom prometu
prijevoz osoba i tereta za vlastite potrebe
računovodstveni i knjigovodstveni poslovi
skladištenje robe
poljoprivredna djelatnost
pripremanje i usluživanje jela, pića i napitaka i pružanje usluga smještaja
pripremanje jela, pića i napitaka za potrošnju na drugom mjestu sa ili bez usluživanja (u prijevoznom sredstvu, na priredbama i slično) i opskrba tim jelima, pićima i napitcima (catering)
turističke usluge u nautičkom turizmu
turističke usluge u zdravstvenom turizmu
turističke usluge u kongresnom turizmu
turističke usluge aktivnog i pustolovnog turizma
turističke usluge na poljoprivrednom gospodarstvu, uzgajalištu vodenih organizama, lovištu i u šumi šumoposjednika te ribolovnom turizmu
usluge turističkog ronjenja
usluge iznajmljivanja opreme za šport i rekreaciju turistima i obveze pružatelja usluge
Financije
Datum predaje zadnjeg financijskog izvješća 29.02.2024.
Godina 2023
Obračunsko razdoblje 01.01.2023. - 31.12.2023.
Vrsta izvješća GFI-POD izvještaj