SVEUČILIŠTE U ZAGREBU EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKI FAKULTET

Borongajska cesta 83F, 10000, Zagreb, Hrvatska
Aktivan
OIB 34967762426
MBS 003219780

Osnovne informacije

Naziv
SVEUČILIŠTE U ZAGREBU EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKI FAKULTET
MBS
003219780
OIB
34967762426
NKD
P8542 - Visoko obrazovanje ;
Registarsko tijelo
Trgovački sud u Zagrebu

Kontakti

tel
0124575XX
0124575XX
0124570XX
0124575XX
fax
012457559
E-mail
dekan@erf.unizg.hr
web
www.erf.unizg.hr

Prethodne adrese tvrtke

Adresa od do
Borongajska cesta 83F 13.5.2022. -
Borongajska cesta 83 f, 10000 Zagreb od osnivanja 13.5.2022.

Tvrtke na istoj adresi

Borongajska cesta 83F, 10000, Zagreb, Hrvatska
Naziv OIB Vlasnik
UDRUGA ZA IZVANSUDSKU NAGODBU 07408216385
LOGO 10223856355 VALENTINA KIŠAN
HUSP 22294766260 SANJA RISEK
HLD 73587984904 KAROLINA LICE
HUPOSOFART 25119428316
HRVATSKA UDRUGA ZA DISLEKSIJU 42410347634 DUNJA MUKAVEC
USER — EDUREHA 76559190752 LAURA LONČAR
SŠU - ERF 04125412925 JELENA BARIŠIĆ
USSP-PUPOVCI 79015393770 PAMELA ŠEKRST
HRVATSKA UDRUGA DIPLOMIRANIH STUDENATA EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKOG FAKULTETA 38333006377 BLAŽENKA BROZOVIĆ

Informacije iz registra

Temeljni kapital
0,00
Pravni oblik
ustanova
Djelatnost
znanstvenoistraživački rad
organiziranje i održavanje znanstvenih i stručnih skupova i simpozija, stručnih savjetovanja i drugih oblika znanstvenih nastupa
izdavačka djelatnost
ustrojavanje i izvođenje sveučilišnih preddiplomskih studija
ustrojavanje i izvođenje sveučilišnih diplomskih studija
ustrojavanje i izvođenje poslijediplomskih sveučilišnih (doktorskih) studija i poslijediplomskih specijalističkih studija
organiziranje i izvođenje programa cjeloživotnog učenja
izrada stručnih elaborata, ekspertiza i stručnih programa za potrebe ustanova i drugih organizacija (istraživačko-razvojne usluge u ustanovama i gospodarskim djelatnostima)
prevencija, procjena i dijagnostika, rehabilitacija, tretman i podrška djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom, osobama s teškoćama jezično-govorne komunikacije i osobama s teškoćama socijalne integracije te njihovom socijalnom okruženju